Huurprijs (Btw incl.) zaal vanaf 01-01-2024
Voor  1 dag :

Van maandag tot donderdag uitgezonderd feestdagen en dagen voor feestdagen: 350,00 € (schoonmaak inbegrepen)

Op een vrijdag, zaterdag of dag voor een feestdag van maandag tot donderdag: 550,00 € + 100,00 € schoonmaak.

Op een zondag of feestdag van maandag tot donderdag: 500,00 € + 100,00 € schoonmaak

Voor het gebruik van de zaal de dag voor het evenement tussen 9 uur en 18.00 uur, bijv. de vrijdag voor een evenement op zaterdag  of de zaterdag voor een evenement op zondag : + 150,00 €.

De avond ervoor na 18 uur kan de zaal gratis ter beschikking worden gesteld (uur te bespreken met de eigenaar van de zaal) Opgelet : de huurder wordt verzocht de gekuiste zaal proper achter te laten. Indien de zaal opnieuw gekuist dient te worden zal de kuis aangerekend worden.

Voor specifieke evenementen van minder dan 4 uren (vergaderingen, koffietafels, ……….) gelieve ons  te contacteren voor de beschikbare formules en tarieven.

De huurprijs van de zaal omvat :
-de zaal met een maximum capaciteit van  80 zittende personen of 100 staande personen
-de rechthoekige tafels voor 4 personen (120 cm X 80 cm ) en de stoelen (volgens aantal genodigden )
-4 statafels met zwarte hoezen. Per bijkomende statafel met hoes : 8,00 €
-4 buffettafels met zwarte hoezen. Per bijkomende buffettafel met hoes : 10,00 €
-de ingerichte terras (tafels en stoelen)
-de terbeschikkingstelling van een verschoningstafels voor baby’s en een kinderstoel (op aanvraag).
-de tapinstallatie met 2  kranen, de koelkasten  (te gebruiken door ons personeel of het personeel van onze cateraars)
-de koelkast, de diepvries
-de sanitaire voorzieningen met  wc papier,  papieren handdoeken, zeep en ontsmettingsmiddel ;
-de verwarming, water, gas, elektriciteit, airconditioning, WIFI
-de glazen en koffie/thee servies (melk en suiker) passend bij de bestelde dranken die enkel  bij ons mogen afgenomen  
 worden.


Deze prijs omvat niet:
-de aankleding van de tafels en decoratie (door u of een professionele te verwezenlijken)
-de bloemen buiten deze al aanwezig in de zaal
-het servies  en het bestek voor de maaltijden ;
-de dranken (tarieven en formules : zie huidige prijslijsten  op de site).
-de catering ( zie lijst van samenwerkende cateraars op onze site). Ter info : het professionele apparatuur in onze keuken
  mag enkel door  een professionele cateraar of ons personeel gebruikt worden.
-de kosten voor de  bediening ( dranken, hapjes, maaltijden,……) die enkel door ons personeel of personeel van de
 cateraar zal uitgeoefend worden.
-de prestaties van een DJ . Wij werken samen met een partner :  het  DJ -team van Dirk Jacobs. U kan eveneens met uw eigen DJ werken maar in dit geval is deze verplicht onze bestaande installatie te gebruiken . Hiervoor wordt een bedrag van 50,00 € gevraagd voor het gebruik van de  geluidsinstallatie en de bijdrage voor Unisono.
-de terbeschikkingstelling van een beamer, scherm, staander ( op aanvraag mits supplement)
-de terbeschikkingstelling van een springkasteel ( zie www.kidshappy.be )
-andere prestaties zoals fotograaf, ceremoniemeester, enz…………

Ter informatie, wij kunnen op aanvraag en mits supplement klein materiaal zoals beamer, scherm, staander, vaasjes, theelichthouders, lege fruitkisten in hout, bloemen………. ter beschikking stellen (prijslijst op aanvraag).