Huurprijs (Btw incl.) zaal vanaf 01-01-2024

Van maandag tot donderdag uitgezonderd feestdagen en dagen voor feestdagen: 350,00 €
(schoonmaak inbegrepen)
Op een vrijdag, zaterdag of dag voor een feestdag van maandag tot donderdag: 550,00 € + 100,00 €
schoonmaak.
Op een zondag of feestdag van maandag tot donderdag: 500,00 € + 100,00 € schoonmaak
Voor het gebruik van de zaal de dag voor het evenement tussen 9 uur en 18.00 uur, bijv. de vrijdag
voor een evenement op zaterdag of de zaterdag voor een evenement op zondag : + 150,00 €.
Opgelet : De huurder wordt verzocht de gekuiste zaal proper achter te laten. Indien de zaal opnieuw
gekuist dient te worden zal de kuis aangerekend worden.
Voor specifieke evenementen van minder dan 4 uren (vergaderingen, koffietafels, ……….) gelieve
ons te contacteren voor de beschikbare formules en tarieven. 

De huurprijs van de zaal omvat :
-de zaal met een maximum capaciteit van 80 zittende personen of 100 staande personen
-de rechthoekige tafels voor 4 personen (120 cm X 80 cm ) en de stoelen (volgens aantal genodigden )
-4 statafels met zwarte hoezen
-4 buffettafels met zwarte hoezen
-de ingerichte terras (tafels en stoelen)
-de terbeschikkingstelling van een verschoningstafels voor baby’s en een kinderstoel (op aanvraag).
-de professionele keuken (enkel te gebruiken door ons personeel of het personeel van een van onze cateraars),
-de tapinstallatie met 2 kranen, de koelkasten  (te gebruiken door ons personeel of het personeel van onze cateraars)
-de koelkast, de diepvries
-de sanitaire voorzieningen met wc papier, papieren handdoeken, zeep en ontsmettingsmiddel ;
-de verwarming, water, gas, elektriciteit, airconditioning, WIFI
-de vaste muziekinstallatie behalve de muziekdragers zoals PC, mengpaneel, gsm……-
-de gedeeltelijke bijdrage Unisono (verplichte taks voor uitzending van muziek in onze zaal)
-de glazen en koffie/thee servies (melk en suiker) passend bij de bestelde dranken die enkel bij ons mogen afgenomen
worden.

Deze prijs omvat niet:
-de aankleding van de tafels en decoratie (door u of een professionele te verwezenlijken)
-de bloemen buiten deze al aanwezig in de zaal
-het servies en het bestek voor de maaltijden ;
-de dranken (tarieven en formules : zie huidige prijslijsten op de site).
-de catering ( zie lijst van samenwerkende cateraars op onze site)
-de kosten voor de bediening ( dranken, hapjes, maaltijden,……) die enkel door ons personeel of personeel van de
cateraar zal uitgeoefend worden.
-de prestaties van een DJ (vrij te kiezen)._
-de terbeschikkingstelling van een beamer, scherm, staander ( op aanvraag mits supplement)
-de terbeschikkingstelling van een springkasteel ( dit kan enkel via onze partner Kids Happy )*
-andere prestaties zoals fotograaf, ceremoniemeester, enz…………
Ter informatie, wij kunnen op aanvraag en mits supplement klein materiaal zoals beamer, scherm, staander, vaasjes,
theelichthouders, lege fruitkisten in hout, bloemen………. ter beschikking stellen (prijslijst op aanvraag).
* Springkastelen: Zie www.kidshappy.be voor de verschillende modellen en tarieven.